Monday 6 June 2011

Tips Untuk Percintaan Jarak Jauh

salam..

malam nie saya nak kongsi sikit tips untuk percintaan jarak jauh..saya terdetik nak baca bila nampak title macam tu..maklumlah saya ngan b saya mengalami situasi yang sama..saya di KEDAH untuk sambung belajar..b saya di PUCHONG untuk praktikal..saya x sabar nak balik KL sebab bole jumpa b saya..nanti bole kuar same2 lagi.. rindu b syg sangat2.. :(

apabila kita berjauhan dengan pasangan, kita hendaklah percaya dengan si dia..betapa pentingnya kita saling mempercayai dalam berpasangan ini..percayalah pada si dia yang dia akan setia dan masih menyayangi kita walaupun kita berada jauh dari dia..

5 Tips Untuk Percintaan Jarak Jauh :
  1. Setia walaupun jauh
  2. Berjumpalah walaupun seketika
  3. Tanyalah khabar
  4. Sambut ulang tahun bersama 
  5. Jangan jadikan jarak sebagai pemusnah
akhir kata, jangan jadikan rintangan yang ada sebagai alasan dan penghalang..tetapi jadikan ia sebagai sesuatu yang dapat menambahkan kasih sayang kita kepada si dia..bila jauh kita akan merasa rindu bukan? jadi jauh itu bukan sesuatu perkara yang tidak baik cuma ianya merupakan salah satu cara untuk memupuk rasa kasih sayang kita dan mengajar kita untuk menjadi seorang kekasih yang setia..

p/s : syg rindu b sangat :(

No comments: