Saturday 25 February 2012

awak, bersabarlah !!

Assalamualaikum..

entry kali nie khas untuk awak.. saya tahu awak tak kan baca dan mungkin juga awak akan baca.. awak, saya tahu awak ada masalah dan saya pun macam tu juga.. saya tak tahu macam mana nak tolong awak.. maafkan saya ye !! saya tahu awak perlukan saya dan saya pun perlukan awak juga.. biar jauh di mata tapi dekat dihati.. nanti kita jumpa ye.. rindu awak sangat2..

awak, saya simpati dengan nasib awak.. saya sedih sangat2 dengan apa yg terjadi.. hmm, saya hanya mampu menjadi pendengar yang baik dan berharap awak bersabar dengan dugaan yg awak hadapi.. saya tahu awak tak kuat, tapi saya tak mampu nak tolong awak.. awak, bersabarlah dan berdoalah agar Tuhan bukakan hati dia untuk berubah suatu hari nanti.. 
 
p/s : be strong M*** !!





No comments: