Tuesday 24 May 2011

confuse..

salam..

saya x tau pe yang jadi ngan saya sekarang.. saya rasa risau sangat2.. kadang2 saya rasa takot n sedey.. saya rasa cam nak nangis pun ada.. saya confuse dengan perasaan sendiri.. CONFUSE sangat2..

saya rasa risau sangat ngan kawan2 saya.. kawan2 saya macam ada masalah je.. saya x tau la macam mana nak tolong diorang.. saya hanya mampu b'doa dari jauh je.. saya rindu diorang semua.. rindu sangat saat kami b'sama.. :(

saya rasa takot kalo saya nie menyusahkan awak.. saya susahkan awak ke?? x tau la nape saya fikir macam tu.. saya da tanya tapi x da jawapan dari awak.. saya harap tu hanya perasaan saya je kot.. tapi bila saya fikir o t'fikir saya rasa sedey sangat :'(

esok, result saya kuar.. saya rasa takot sangat.. saya harap saya lulus.. kalo x.. YA ALLAH, jauhkan la.. saya harap saya dapat result yang menggembirakan haty family n b syg sy.. :)

p/s : mood yang x stabil..

No comments: