Sunday 11 September 2011

I want to cry !!

Salam..

saya x tau la nape ngn saya nie?? hmm..saya n kwn2 otw balik Kedah hari isnin lepas..ttbe je saya sdey sgt n rase nak patah balik..saya rasa rindu fmly sgt2..homesick saya dtg lg..kali nie setiap mlm saya rase nak ngis je.. perasaan bercampur aduk.. i want to cry !! :'(


saya ade byk test + quiz + assignment..saya x shat lagi..kali nie saya da x sakit kaki tapi saya selsema, batok n demam..saya da makan ubat da tapi x kurang jgk..hmm..hati nie pun masih x ok lagi selepas apa yg berlaku..saya masih susah untuk lupakan smuenya tentang si dia..saya x kuat la..x larat da..help me !!  :'( 

alhamdulillah..satu per satu test n quiz da habis..saya pun da wat forum..kali nie nasib baik x t'cakap malay lgi..presentation pun da lepas..assignment pun da anta..t.kasih kpd kwn2 yg byk tlg ena..ena minta maaf la sebab ena x sihat lagi..ena hanya tlg pe yg mampu je..sorry ye korg sbb x tlg sangat..

selasa nie saya ade quiz FAR n final exam BEL..so tu la bnde last yg perlu dibuat sblm final exam yg akan dtg pada 20 Sept nie..doakan saya n kwn2 ye.. :)

p/s : :( + :( = :'(




No comments: