Wednesday 21 December 2011

kenapa??

Salam..

saya rase x sedap hati la sejak kebelakangan nie.. saya dapat rase ade sesuatu yg buruk atau x baik da berlaku tapi masih x dapat jawapannya lagi.. sejak dia asyik tanya itu dan tanya ini je.. tanya tentang saya.. beri nasihat la.. suruh wat tu n suruh wat nie.. jangan wat tu n jangan wat nie.. msti ade sesuatu yang dia rahsiakan.. 

kenapa msti tanya ada exam ke x?? ade quiz o test ke ri nie?? bila balik KL??  boleh dikatakan hari2 dia tanya soalan yang sama.. dia cuma cakap dia SEDIH !! sedih?? bila saya tanya x jawap.. dia kata tunggu la   sampai KL baru dia bagi tau.. kenapa nak berahsia dari saya?? kenapa nak tunggu saya balik?? kenapa x bagi tau sekarang?? saya perlukan jawapan.. mungkin saya x dapat tolong dia tapi sekurang-kurangnya saya tau masalah dia.. mgkin bila dia luahkan kuranglah sikit beban dia.. 

saya harap dia bahagia la skrg.. saya doakan semuanya selamat dan baik2 je.. kalau dia ada masalah saya harap dia akan dapat jalan penyelesaiannya.. sebesar mana pun dugaan yang dia hadapi ataupun bakal hadapi, saya doakan agar dia sabar dan tabah mengharunginya.. segala yang berlaku ada hikmahnya.. biar jauh di mata tapi dekat di hati.. saya tetap akan doakan kebahagiaan dia.. kebahagiaan dia adalah kebahagian saya juga..

p/s : segalanya akan terjawap bila saya balik.. 



No comments: