Saturday 4 February 2012

status : single but not available..

Assalamualaikum..

akhirnya, berupdate juga blog Ena nie setelah sekian lama ditinggalkan.. da bersawang agaknya kan.. maklumlah Ena busy sangat ngan assignment, quiz, test dan presentation.. konon je.. hari ini Ena nak bagi tahu yang I'm single but not available.. hubungan yang kami bina hanya bertahan selama sebulan sahaja.. tipu la kalau Ena kata x sedih.. serius Ena sedih sangat2 dengan keputusan yang Ena buat sendiri.. kerana mulut badan binasa kan.. bak kata awak.. saya memang SEDIH sangat2 awak.. apa2 pun Ena redha dengan apa yang berlaku.. kalau ada jodoh x kemana.. 

Ena harap akan mengekalkan status SINGLE BUT NOT AVAILABLE nie.. Ena perlukan masa untuk lupakan segala yang telah berlaku.. Ena juga harap dapat perbaiki diri nie dahulu supaya x mengecewakan mana2 pihak.. maklumlah Ena nie seorang yang sangat sensitif, kuat merajuk, membebel dan blablabla.. banyak la juga sampai x tahan dibuatnya.. kesian juga kat awak.. tapi apa2 pun saya minta maaf sangat2 kat awak.. saya doakan awak bahagia.. 

tapi, korang jangan terkejut pula kalau suatu hari nanti status ena berubah kepada IN A RELATIONSHIP WITH MR **** or MARRIED TO MR ****... itu maknanya Ena betul2 da dapat terima kenyataan dan melupakan kenangan Ena.. bukan senang nak sayangkan seseorang dan bukan senang nak melupakan seseorang.. semuanya perlukan masa.. Ena x minta lebih pun.. Ena cuma harap orang yang bakal menjadi boyfriend, tunang o suami Ena suatu hari nanti ialah seseorang yang dapat terima Ena seadanya, membimbing Ena dan menyayangi Ena sepenuh hati..sorry over pula.. 


p/s : only me, family & friends :)





2 comments:

zeane said...

sayang, i pasti sayang boleh cari si dia yang sesuai suatu hari nanti...takdir tu di tangan Tuhan...sayang sabar je la...

Irna Ibrahim said...

thanks ye syg.. miss u :)