Monday 31 October 2011

celoteh si kecik :)

Salam..

semalam saya jadi bbysister slame 1 hari sebab kne jge iman(anak kakak no2) n haikal(anak akak no3)..hehe..bgun pagi masak jap.. pas tu bg diorg mandi.. dua2 suka air tapi bile time shampoo dua2 tkot..hehe..takot masok dlm mata la tu..pas tu kne pkaikan bju n pampers.. maen bg je pkai asalkan pakai..haha..

time lunch- bagi diorg makan plk.. nasib baik senang je menu budak2 kecik nie.. sorg makan nasi ngan telo, kuah kurma n kentg je x nak dging,  n kicap.. lain kali bole wat kurma kentang x yah wat kurma dging..hehe.. sorg lagi makan nasi ngan telo, kuah kurma n kicap je..lg simple..lauk lain smue x nak..time makan tu ade jgk yg jelez..sape lg kalo bkn ruiz n miera.. nak suap jgk?? ish2.. x padan ngn da besar..pe pun x bole..haha

viva homes-disebabkan saya x tau nak wat pe kat umah.. saya n adik2 bawak la budak2 tu g jalan2 viva..hehe..bkn ade pe pn..tapi dekat ngan umah n nak beli barang dapur sikit pergi jgk la.. saje jalan2.. bagi diorg tgk air pncut n tgk ikan pun da suka.. hehe.. rase cam senang jgk nak jge.. tapi bile sorang da nangis..hmm.. x dapat nak tlg..susah nak bg diam.. bile bg main game n beli ais-krim.. dua2 suka n senyap..



malam- abah bawak kami smue g makan kat kedai nasi ayam Kg Pandan.. saya order k.teaw sup..nyum2..sedap..iman n ruiz makan nasi ayam..miera makan bhun tom yam..perhhh..seyez pedas gile.. tapi tu mmg miera suka..x sedar diri x ley makan pedas sgt..x dgr cakap doktor.. sakit tanggung la ye.. haikal x makan pn.. dye tido je kat peha saya..soh masok kete x mau..sampai umah abah soh mandikan diorg sebab nak balik da.. pas ciap2 bagi haikal makan plk.. dye cakap lapar.. mmg lapar la bile dye yg kecik tu tambah 3 pinggan.. pas tu share plk ngan iman..hehe..pas tu diorang balik.. saya agak terharu la bile diorang cakap.."t.kasih mak teh bawak g jalan2.. mak teh masak sedap la.." x sangka diorang cakap macam tu kat saya..hehe

p/s : rindu budak2 kecik tu :(



No comments: