Monday, 31 October 2011

da terubat..

Salam..

awak g kem kat Kuala Kubu dari 28/10 - 31/10.. lama tau awak g sana..4 ari 3 malam..sebenarnya saya ingat awak g 3 ari je.. saya x sabar tunggu awak balik semalam..rupa-rupanya awak balik hari nie..teruk kan syg b nie?? hehe..sorry la awak.. saya lupa la..mungkin x sabar nak awak balik cepat kan..malunya..hehe

selama awak pergi sana saya rasa rindu kat awak sgt2..mane x nya.. x call n msg sgt cam selalu pun sebab awak bz.. tapi x pe la..saya faham..kat kem mmg macam tu pun..akhirnya awak da balik..yeayy !! sukenya saya.. pas nie kte bole msg n call cam dulu lagi.. hehe.. kan b syg?? :)

p/s : rindu syg kat b da terubat la :)


2 comments:

YNA said...

dapat pakwe yg dok keja dalam kem mcm askar bagai mmgla mcm nie dik.. sabor je la, hihihi

salam kenal ya? :)

♥ Irna ♥ said...

dye ade kem je kak.. dye still stdy mcm sy jgk.. salam perkenalan jgk :)