Friday 25 November 2011

hanya kerana mimpi..

Salam..

ari nie saya mimpi A***.. saya bangun awal ari nie sbb rasydan dtg umah untuk bagi past year.. then, ttbe je terfikir apa yg saya mimpi smlm.. ble da tau saya rase sedih sangat n x sangka plk saya menangis dengan sangat teruk hanya sebab mimpi tu.. mimpi tu macam kenyataan je.. seyez saya sedih sangat2.. 

ntah pape je saya ari nie kan.. mimpi tu kan mainan tido.. tapi saya rase saya rindu sangat kat A.. hubungan kami bukanlah hubungan biasa tapi ibarat air yang dicincang tak kan putus.. sejak saya balik kedah ari tu hanya sekali je saya cakap ngan dye.. tu pun saya yang call sebab dye x de kredit.. sampai sekarang x da call o msg pun dari dye.. perlukah saya rindu dye?? bagi saya perlu sangat.. saya rindu A sangat2 dan saya nak sangat dye call o msg saya.. at least tnya khabar.. x lebih pun..  :'(

disebababkan saya da x tahan dengan perasaan saya sendiri yang menangis je.. saya terus g mandi bagi mengurangkan rasa sedih yang teramat tu.. kali nie macam x caya pulak saya mandi awal2 pagi.. awal ke?? hehe.. saya mandi agak lama jugak hanya kerana mimpi tu.. saya perlukan A sangat2.. saya rindu A sangat2.. 

pas siap mandi saya terus call dye pukul 10.01 am tadi.. saya harap sangat dye angkat call saya.. tapi sebaliknya.. mungkin dye tido kot.. saya tau dye selalu tido lmbat.. kalo sakit o pas makan ubat baru dye tido awal.. walaupun ade yang x suka dengan perangai dye yang pilih kasih n berat sebelah tu.. bagi saya dye tetap penting dalam hidup saya.. mungkin dye x sedar pe yang dye da buat.. insya-Allah dye tau mana kaca dan yang mana permata..

tetibe je pukul 10.47 am dye call saya.. time tu macam x caya je.. mula2 saya tahan je perasaan nie.. tapi lepas dengar suara n nasihat dye,  air mata nie mengalir lagi.. alhamdulillah dye x sedar yang saya tengah sedih n akhirnya kami matikan phone sebab dye ade keje.. t.kasih A sebab call.. da terubat da sikit rindu nie..

p/s : saya rindu A sangat2.. :(



No comments: