Saturday 20 August 2011

enjoy :)

Salam..

Semalam ari yg happy bg saya.. pagi2 saya n tqa g umah 5B untuk wat assignment..bila  da ciap mmbe2 lukis potret sbb nk msuk pertndingan yg dianjurkan oleh KRN..x sngka lukisan mmbe2 saya sgt cantik..terselah bakat diorg smue..budak akaun pun pndai lukis tau..hehe

Sementara tunggu tqa lukis potret saya pun borak2 la ngan nad n wanie.. Pas tu saya belajar main gitar dari nad..susah gak nak main gitar rupanya..hehe..nad main sedap je..saya main terlebih sedap plk kan?? Bese la x pernah main la katakan.. Haha
 
Semalam saya n housematez g makan kat luar..tapi ina x de sebab dye balik kg..kami semue cadang nak g makn kat pizza hut tapi malangnya tempat da full..terkubur layu khasrat kami nk makan spageti..lg pun kami dtg pun awal sgt sbb tu da full..hehe..pas tu g kat chicken rice shop pun sme..akhirnya destinasi terakhir kami ialah OLD TOWN..hehe..

Pas tu kami g karaoke n main daytona..t.kasih ye kawan2 sbb gembirakan hty saya yg lara nie..hehe..then kami g tesco plk..kami beli barang2 umah..mklumlah smue brg da x de..bln pose nie kami rajin ckit nak masak..kan housematez?? Hehe.. pas tu saya beli coklat kegemaran saya bg menghilangkan perasaan sdey n stress nie..cadbury + ferrero rocher.. :)

 p/s : t.kasih ye smue :)

No comments: