Thursday 25 August 2011

Ramadhan terakhir bersama housematez..

Salam..

malam nie malam terakhir saya berbuka puasa bersama housematez..saya harap dapat spend more time ngan housematez..malangnya saya x dapat kuar ngan housematez malam nie sebab keadaan saya yang x sihat lagi..sakit saya bertambah teruk plk..doakan saya cepat sembuh ye.. :)

ena minta maaf ye korg..ena nak ikot tapi ena x nak susahkan korg plk nanti..ena takot nanti ttbe ena sakit korg yg susah..elok2 happy jadi sebaliknya plk..jadi ena wat keputusan x ikot korg mlm nie..sorry ye..korg enjoy la ye..korg happy ena pun happy..smile always ya !!

insya-Allah kalo ena larat ena masak time sahur nnti ye..ena harap sangat dapat masak tok korg sok sebab tu la last kita akan bersahur sme2..doakan ena ye..ena tido dulu ye..nite n sweet dream..tke cre !!

Housematez : Thankz 4 always be with me..I love u all.. :)



No comments: