Sunday 21 August 2011

sakit :'(

salam..

ari nie saya nk cite pasal sakit yg dialami oleh saya pagi nie..pagi2 saya da sakit badan..kali nie saya sakit seluruh badan belah kanan..saya x tau la nape..ttbe je tangan, pinggang n kaki saya sakit..saya x ley g klaz sebab sakit sangat2.. :'(

Ina : t.kasih sangat2 sebab jaga ena time sakit tadi..ena minta maaf ye..ina x g kelaz ari nie sebab nak jge ena..sorry ye ina..t.kasih sekali lagi sebab jge n urut ena pg tadi.. :)

tadi saya g Poliklinik Dr Azhar & Rakan2..doktor suruh saya minum air yang secukupnya sebab badan saya kurang air..doktor bagi saya ubat antibiotik, tahan sakit, gastrik, senak perut n Urisoda..saya dapat MC 2 hari..t.kasih ye doktor :)

muna n d geng : t.kasih sebab anta ena g klinik tadi.. among : t.kasih jgk sebab teman ena kat klinik tadi..kalo x de among x tau la ena nk ckp pe td..hehe

Mr A : t.kasih ye sebab sentiasa ade bila ena perlukan teman :)

p/s : 4 ari lg nak balik.. i miss my fmly :'(

No comments: